Announcement

Collapse
No announcement yet.

Taulia postmortem bugs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1. In the top menu bar: “Invoices” button should be unselect
    1.1 In the top menu bar: “Invoices” button in a frame (outlined), unlike other buttons
    2. Column "Type" in the table is redundant
    3. Columns in the table are grouped on the left, should be grouped in the center
    4. The columns “Due Date” and “PO #” do not match content, maybe the titles should be swapped
    5. The title of column “Invoce #” should be replace to “Invoice #”
    6. Need to add ninth column in the table with title “Actions”
    7. The “Actions” buttons in 9 column are selected with text cursor instead of click cursor

    Comment


    • #1 1st row in "Status" column: replace "Rejcted" with "Rejected"
      #2 Inconsistency in date formats: "Invoice date" field (6/5/2011) & "Inv. Date" column: (5-June-2011) (correct from session)
      #3 In search Result recurring #40988
      #4 In fields "Invoice date" filter until "9/30/2011". In line 7 "Inv. Date" column: "1-Oct-2011"
      #5 Format column titles on the right, data on the left edge
      #6 In Search Result column "Amount" data formatting on the left. Accepted format on the right
      #7 "Due Date" column data is not in a common date format (correct from session)
      #8 "PO #" column data in a date format - is that correct? It seems to be interchanged with "Due Date" column (correct from session)
      #9 "Showing 422 invoices": 422 is more than 32 pages by 10 (11)
      #10 Misspelled "Invoce #" replace to "Invoice #"
      Last edited by natfil; 04-05-2022, 01:11 PM.

      Comment


      • 1. В заголовке таблицы исправить написание слова Invoce на Invoice;
        2. В первой строки таблицы в 7 колонке исправить написание слова Rejected;
        3. В 6-й колонке установить выравнивание по правому краю;
        4. Сделать формат даты в поле фильтре "Invoice date" и в третьей и пятой колонке в таблице одинаковым;
        5. В заголовке таблицы исправить отображение выбранных поступлений: 32х10 не равно 422;
        6. В строке 10 код в колонке "Due Date" не соответствует статусу в колонке 7 "Status";
        7. В фильтре "Results per page" выбрано 10 строк, а отображается 11;
        8. В строке 11 отсутствует кнопка "Actions";
        9. Исправить некорректное название 4 колонки;
        10. Наличие второй колонки "Type" не несет смысловой нагрузки;
        11. В фильтре выбрана дата до 30 сентября 2011, а в таблице есть результат до 22 октября 2011;
        12. В 6 колонке "Amount" ошибка в результате сортировки - в первой строке должна быть сумма $97544,98;
        13. Обозначение 5-й колонки "PO#" заменить на "Due Date";
        14. Не изменяется курсор при наведении на кнопку "Actions";
        15. В списке отобранных страниц внизу таблицы пропущена страница 5;
        16. В заголовке таблицы справа "Дискетка" не соответсвует смыслу "Download list";
        17. В таблице нет колонки "Customer", а в фильтре она есть;
        18. В колонка "From amount" и "Invoice status" нет единого стиля оформления;
        19. В четвертой строке всплывающее сообщение на пиктограмме Paid подписано как Approved;
        20. При наведении указателя на номера страниц в выбранном списке нет подсветки и изменения курсора;

        Comment


        • #1 Suggestion: currency indicator (“$”) in “Amount” column data is redundant as all data values are in the same currency
          #2 Navigational links in the left bottom corner of the screen: the gap between “1” link & “2” link is wider than the gaps between other page number links
          #3 Numbering of search results pages: add “Previous” link to the left of “1” link
          #4 Numbering of search results pages: add “Next” link to the right of “32” link
          #5 Binocular icon should be disabled when “Purchase order” field is empty
          #6 “Amount” column data should be aligned by the right edge
          #7 Suggestion: place a blinking cursor to the “Invoice number” field
          #8 Search results table: column data are displaced to the left relatively column titles
          #9 Pointer should be changed to “hand cursor” format on hover over the navigational links in the left bottom corner of the screen
          #10 Make the equal gaps between user menu links in the right top menu

          Comment


          • #1. "Results per page" contains 10 rows - in the table "Invoce" 11 row
            #2. "search parameters" not in all search parameters special character ":"
            #3. Column "Invoice date" in 6 row 1-Oct-2011 in search parameters 9/30/2011.
            #4. which means "2011-1248" Column "Payment" row 2
            #5. Column "Due Date" in "PO #" change
            #6. inconsistency number "Showing 422 invoices" row in the table 32
            #7. inconsistency "Invoce #" number 11 - "Results per page" 10
            #8. button "Invoices" repeats in the column"Type" Invoice#1. "Results per page" contains 10 rows - in the table "Invoce" 11 row

            Comment


            • #1. Top right corner on the website page: add item "user name".
              #2. Top right corner on the website page: add item "user settings".
              #3. Column with button "Actions" should be named.
              #4. "Search my invoices": suggestion the button "search" should be below the labels.
              #5. Suggetion: Icon and button "Download list" should be down at the end of website page.
              #6. Column "Due date": is not consistency format & name of the column.
              #7. Column "PO#": is not consistency format & name of column (Replace format category Date with Number)

              Comment


              • 1. In column "Payment" the date and the payment displayed incorrectly.
                2. In column "Inv. Date" need to align.
                3. The column "PO #" needs to align.
                4. The column "Amount" needs to align.
                5. The column "Actions" has not name.
                6. In column "Inv. Date" the date was displayed incorrectly.

                Comment


                • #1. "Search my invoices": provide all the label with the colon character at the end

                  #2. 422 search results cannot be placed on 32 pages

                  #3. The first row in the table "Status" column: replace "Rejcted" with "Rejected"

                  #4. Inconsistency in date formats: "Invoice date" field (9/30/2011) & "Inv. Date" column: (30-Sep-2011)

                  #5. Leftmost column title: replace "Invoce #" with "Invoice #"

                  #6. Enumeration search results of pages: link to page "5" is missing

                  #7. "Type" column is superfluous since all the search results are of same type (Invoice)

                  #8. Tooltip for "binoculars" icon in "Search my invoices" is missing

                  #9. Add currency ($) indication to the "Amount" label

                  #10. Invoice 1122339546: the "1-Oct-2011" date is outside of range "6/5/2011" to "9/30/2011" specified in "Invoice date" fields

                  Comment


                  • [LIST=1][*]В строке

                    Comment


                    • Taulia Bug Report
                      #1. In 7 Row in Table there is a date "1-Okt-2011" which is out of the range in "invoice date" in "Search my invoices"
                      #2. There is an error in the name of the first Column of the Table. "Invoce" needs to be replaced on "invoice" like in "Search my invoices"
                      #3. In "Search my invoices" in "Results per page" pre-specified only 10 Rows, but in the Table there are 11 Rows
                      #4. There is no button "Action" in 11 Row in the Table
                      #5. There is inconsistency in Column "Amount" in the Table. Amount of money in 8 Row (22,376) should be higher then position in 7 Row (22,409)
                      #6. The name of the currency is not specified In "Search my invoices" in "Frome amount".
                      #7. Incorrect name of the Column (PO#) in which the date are indicated in the Table
                      #8. Incorrect name of the Column (Due Date) in the Table
                      #9. At the dawn part of the screen not specified page # 5
                      #10."Due Date" column data is not in a common date format

                      Comment


                        1. В строке "Invoice date" и в колонке "Inv.date" разный формат даты В строке цифровой формат 6/5/2011, в колонке буквенно- цифровой (29-Aug-2011).
                        2. Последняя колонка в результатах поиска не имеет названия.
                        3. Дата 1-Oct-2011 в строке № 7 не входит в диапазон искомых дат 6/5/2011-9/30/2011
                        4. В колонке "PO#" значения похоже на даты
                        5. В колонке "Due Date" нет дат
                        6. В нижней строке пропущена цифра "5"
                        7. В результатах поиска 11 строк вместо 10
                        8. В 11 строке отсутсвует кнопка "Actions"
                        9. 32 страниц недостаточно для 422 инвойсов
                        10. Нарушен порядок сортировки сумм в колонке "Amount". Сумма $22,376.00 должна быть над суммой $22,409.37

                        Comment


                        • Сообщения об ошибках:
                          1. В столбце "Amount" нарушен порядок сортировки: "22'409.37" идёт перед "22,376.00".
                          2. Даты в поисковой строке "Invoice date", в столбцах "Inv. Date" и "Due Date" привести к одному общепринятому формату.
                          3. Убрать столбец "Type" как неинфармативный.
                          4. "1-Oct-2011" в строке 7 столбца "Inv. Date" не входит в диапазон, установленный в графе поиска"Invoice date".
                          5. Данные в столбцах "Due Date" и "PO #" не соответствуют их названию.
                          6. Исправить "Invoce #" на "Invoice #".
                          7. Нарушена нумерация страниц: отсутствует страница "5".
                          8. В поисковой строке "Results per page" не соблюдаются параметры поиска: указано "10" - отображается 11.
                          9. Отображено 422 результата поиска, что не соответствует количеству найденных страниц.
                          10. В 11 строке отсутствует кнопка "Actions".

                          Comment


                          • 1.Рекомендация: справа от лейбла "Purchase order" убрать иконку "бинокль" (есть кнопка "Search").
                            2.Несоответствие в форматах дат: в поле "Invoice data" - MM/DD/YYYY, а в колонках "Inv. Data" и "PO#" - DD-MM-YYYY.
                            3.Колонка "PO" содержит формат даты, а должна отображать номера. Выглядит так, что ее нужно поменять местами с колонкой "Du Date"
                            4.В колонке "Inv.Data": дата 1-Oct-2011 не соответствует заданному диапазону в поле "Invoice date" 6/5/2011 - 9/30/2011.
                            5.Рекомендация: поставить рабочие стрелки рядом с заголовками столбцов в колонках "Invoice#", "Inv.Data", "Status", Amount".
                            6.Колонка "Due Date": номера заказов 40988 и 30998 дублируются в абсолютно разных датах. Это корректно?
                            7.Invoice 1122338089: формат времени оплаты (колонка "Payment") 2011-1248 изменить на 2011-12:48.
                            8.Содержимое всех колонок не выровнено по левому краю.
                            9.Формат суммы в столбце "Amound" ($100.10) не соответствует формату суммы, указанном в лейбле "From amount:" (100 - 1000000).

                            Comment


                            • #1 Inconsistency in data format: serch my invoices in row "invoice date" - "6/5/2011" - in serch results in column "Inv.date" - "29-Aug-2011".
                              #2 Inconsistency: row "Invoice date 6/5/2011 to 9/30/2011" search results larger.
                              #3 In serch results table column "Po#" dissonance.
                              #4 Inconsistency: button "Invoices" in top page distinguishs from another button there.
                              #5 Inconsistency: serch my invoices have row "Customer", but missing such column.
                              #6 Serch table in 5th row column "Status" Paid have tooltip "Approved".

                              Comment


                              • #1. Replace ".." with "..." in the area of number pages
                                #2. The titles of columns "Due data" and "PO#" are interchanged
                                #3. Invoice number "1122339546" is N/A according to date
                                #4. Sequence of columns of research are not correlated with columns of results
                                #5. Replace "From amount:" with "Amount:"
                                #6. Short names of result columns are not correlated with one rule (inconsistency of names)
                                #7. There is no payment number with "Approved" invoices
                                #8. Inconsistency of tooltip "Approved". Replace it with "Paid"

                                Comment

                                Working...
                                X